Alla inlägg den 24 mars 2009

Av Camilla - 24 mars 2009 19:46

Var nog ett tag sen det dök upp en bild på magen. Här är den i alla fall idag v. 31+0!

Herregud vad jag är trött och omotiverad till det mesta. Dessutom är jag en grinig bitch, den sidan slår till ganska skarpt när jag kommer hem från jobbet. Väldigt roligt för Tobbe men jag kan inte göra så mycket åt det :(

Nu börjar det verkligen hända saker med badrummet. Nu är det färdigkaklat och fogat! Blev så himla fint!

Så imorn lutar det åt att vi kan få en toalett igen! Härligt!

Imorn blir det takmålning och på fredag kommer elektrikern och sätter upp spottar i taket! Ojojoj vad fint det ska bli!

Och yes imorn är det lön för Tobbe och för mig på Fredag.

Vi har sagt att så fort badrummet är klart så ska vi totalstorstäda lägenheten och försöka köpa in allt det sista till bebisen. Den kan ju trots allt dyka upp tidigare och det kan vara skönt att ha det mesta hemma! :)

Böjar fundera på om det kan vara sammandragningar jag har börjat få, men hur ska man veta det när man aldrig har varit gravid tidigare!? :p Inte vet jag...

Men imorn ska vi till barnmorskan, så jag ska fråga om det kan vara det jag känner av!

Busbebis verkar för det mesta ligga likadant i magen nu tycker jag. Sparkarna är lixom på samma ställen för det mesta!

Ovido - Quiz & Flashcards