Alla inlägg den 22 mars 2009

Av Camilla - 22 mars 2009 19:06

Ja igår efter lång tids klädångest inför syrrornas 20-års fest så utbrast jag förtvivlat "Jag ser ju ut som en julgris vad jag en tar på mig, ge mig ett äpple i käften så lägger jag mig på matbordet vid middagen"...

Jag var bara lite måttligt upprörd. Det slutade ganska lyckligt och jag slapp vara julgrisen. Men man blev ju kallad tjockis en och annan gång under kvällen... Sådär lagom roligt att höra, man vet ju att det inte är illa menat :)

Vi gick väl och la oss runt 2 i natt, då tvärsomnade jag vill jag lova. Vaknade första gången kl. 10!!! Åh vad skönt att sova ut! Härligt...


Jag blev så full i skratt när jag var nere i tvättstugan nyss för att hänga upp tvätten som var klar. Ut ur maskinen kommer Kitas skitfula pip-kanin som hon älskar!!! Den måste ha legat i våran säng när jag tog sängkläderna ;) Nu är den nytvättat och luktar så gott av sköljmedel!

Håll med om hur försräckligt ful den är, mardrömmar kanske!?

Den var söt från början innan Kita disikerade ögonen på stackaren...


Jag är ju så charmig när folk frågar hur många veckor jag har kvar. Glatt svarar jag "Det är snart 9 veckor kvar men eftersom jag har bestämt att bebisen ska komma ut 2-3 veckor tidigt så kommer den om 6-7 veckor si så där"... Perfekt!

Alltid värt att försöka intala ungen att det är så! Eller!?


Ojoj vad stark den lilla rackaren i magen har blivit stark vill jag lova. Vissa kängor är inte att leka med. Bebben är fortfarande lite blyg att vara vild inför andra än mig och Tobbe. Det kan vara high-life ända tills någon annan sätter handen på magen. Bus-unge!

Ovido - Quiz & Flashcards