Alla inlägg den 2 mars 2009

Av Camilla - 2 mars 2009 17:18

Igår kväll var vi på bio och såg "Män som hatar kvinnor". Den var riktigt bra!

Spännande tyckte även bebben som kom igång ordentligt på bioljudet! Magen studsade runt en hel del! Svårt att koncentrera sig på filmen bara när man bara sitter och ler och kikar på magen! ;)


Dunderförkylningen började redan under bion. Jag nös ungefär 15 gånger och snörvlade. Vaknade tvärtjock i morse och kännde mig lite halvt överkörd men annars pigg.Näsan kom igång och började rinna när jag var ute med Kita och under dagen blev det ett antal snytningar och nysningar. Barnen är så söta, flera av dem har lärt sig säga prosit, och de fick de göra ett par gånger om man säger så ;)


Nu efter jobbet är jag helt slut och känner mig super ynklig och bara snörvlar och snörvlar. Men det går inte att bli sjuk nu... Bara jag som jobbar på min avdelning och vi har inskolning så det är bara att le och jobba på tills man däckar!

Nu ska jag och svulla korvstroganoff som jag precis har gjort klar =) MUMS!

Och jag får COLA till. Wohoo!

Ovido - Quiz & Flashcards