Alla inlägg den 9 mars 2009

Av Camilla - 9 mars 2009 20:59

Igår började min älskling och Chris riva i badrummet och idag när jag kom hem från jobbet var det verkligen soprent =) Nu börjar det äntligen hända grejer!

Nu på kvällen var Rolle och Chris här och spacklade och fixade.. De kommer vara här och fixa varenda kväll.

Snacka om att man är van vid bekvämligheter. Nu är vi utan både toa och dusch. Bra jobbigt att springa upp och ner till tvättstugan för att gå på toa, självklart har jag varit ännu mer kissnödig idag än vanligt.

I natt blir det hink ;)

Var ute med Kita förut, blev ingen lång promenad för det ömmade ner över hela vänsterskinkan. Burkar komma och gå lite det där, var ingen större fara men inte så jätte skönt om man säger så.

De senaste dagarna har jag börjat få sjuk yrsel. Jätte otäckt och jobbigt. Jag mår plötsligt väldigt illa, blir väldigt yr och känner mig illa till mods och vill bara börja gråta på stört. Antar att det är blodtrycksfall. Får kanske kolla upp det om det blir värre. Än så länge är det Okej i alla fall....

Jag har hamnat i en sjukt trött period igen.. Suck!

Ska kolla på hundcoachen nu och sen blir det sooooova!

Ovido - Quiz & Flashcards