Alla inlägg den 10 mars 2009

Av Camilla - 10 mars 2009 18:51

Usch ja! Jag har hamnat i en hemsk svacka. Jar tycker mest jag är grinig och jobbig hela tiden (tror inte att Tobbe skulle säga emot detta just nu) och jag känner mig omotiverad och trött, fortfarande lite förkyld men det har släppt lite i alla fall...

Bebben är ju söt som vanligt. Rör sig riktigt mycket om dagarna nu. Det sötaste är ändå när rumpan (som jag antar att det är) putar rätt ut åt höger eller vänster, ser ju för roligt ut när magen står ut med en spets åt ett håll.

Igår kännde jag bebis för första gången hicka, i alla fall första gången jag verkligen förstått att det måste vara hicka.

Magen hoppade i samma takt i säkert 20-30 minuter. Var riktigt mysigt att hålla handen där och känna. Men efter 20 minuter kan jag erkänna att det var inte lika mysigt längre ;) Snarare lite jobbigt!

Alldeles nyss i soffan började söt-bebben hicka igen! =) Så söt!

Snacka om att jag längtar efter bebis nu. Men det känns så otroligt långt borta när det är över 2 dm snö ute och bara fortsätter att vräka ner utan slut! Suck!

Nej nu blir det en promenad med hunden och sen kommer jag att gå och lägga mig. Jag är helt slut och ville bara gråta och skrika rakt ut. Försöker trösta mig med att jag slutar tidigt imorn och är ledig på Fredag så jag ska överleva veckan!


Ovido - Quiz & Flashcards