Alla inlägg den 4 mars 2009

Av Camilla - 4 mars 2009 20:32

Idag var jag på våra kända "gravid och mammafika"

men idag var styrkan svag. "Bara" Jag och Maya och underbart söta Lilima!

Lika trevligt det!

Mysigt att åka till stan och fika och prata lite...

Resan dit var mindre rolig. Jag har under graviditeten fått nojja med att åka buss/tunnelbana. Mår jätte illa och är jätte känslig. Inte alls jag! Bil fungerar hur bra som helst!

Men på vägen inte till stan på bussen var det bara att blunda och försöka tänka på annat eller försöka stirra framåt.


Skönt att min älskling hämtade mig i slussen när jag skulle hem så då behövde jag bara åka tunnelbana några stationer =) TACK!

Usch jag är verkligen inte på topp... Jag saknar min mega pigghet som jag har haft senaste veckorna. Förkylningen tar verkligen kååål på mig. Hua!

Nu sitter jag bara och mår illa och känner mig yr och konstig. Känns som att något är fel i kroppen med värden eller så... Nu blir det sängen!

Igår somnade jag typ direkt efter 8, hann kolla lite på "äntligen hemma" innan jag deckade!

Ovido - Quiz & Flashcards