Alla inlägg den 3 mars 2009

Av Camilla - 3 mars 2009 19:21

Jag har blivit så slarvig med bilder på den "lilla" magen. Men idag kännde jag att det var dags.

Gud vad jag är rolig... Jag går och tycker att "så stor är jag ju inte" så tar jag ett kort på min mage ser det i mobilen och blir helt chockad "Har jag blivit så där stor???" Haha! Grattis!

Men vilken skillnad det blir på korten beroende på hur de tas. När jag har tröjan på mig ser ju magen jätte lite ut och på de andra 2 som en mega-ballong!!

Min sjuka sug på coca cola vill inte ge med sig... Åhh cola säger jag bara! Tänk om jag hade det hemma nu. Det är så jag vill börja gråta när jag tänker på att jag inte kan dricka cola till om jag ska äta glass och chokladsås. Så ja, det blir nog ingen glass heller. Utan sängen och hoppas på att den förbannade förkylningen vill ge med sig! Har väl nyst typ 120 gånger idag och ögonen bara vätskas och jag snörvlar och snörvlar men annars pigg tycker jag. Kanske inte på topp direkt men helt ok =)

Ovido - Quiz & Flashcards