Alla inlägg den 20 mars 2009

Av Camilla - 20 mars 2009 22:09

Kort och gott... Igår tog min mobil livet av sig!

Den bestämde sig efter en promenad med Kita att "Jag vill inte leva mer" och startade inte igen. Lyckades få igång den några gånger men då endast några minuter sen gav den upp igen. Antar att det var dödsryck. Stackarn!

Ringde upp 3 och kollade hur lång bindningstid jag hade kvar. Wie! Inte långt alls. Bara att fixa en ny mobil!

Så idag efter jobbet var vi i nacka i 3-butiken och jag valde inte den bästa utan den sötaste mobilen! Jag är kär.

Nu när jag till slut lyckats få över allt från den gamla mobilen till den nya och fixat med massa inställningar. Självklart ska något krångla. Bara en lite detalj. 6:an på telefonen funkar inte!!! Jag brinner!!! Skit mobil...

Blir till att åka till 3 imorn och byta den på momangen! Tur att jag inte hunnit kasta alla små påsar till alla småsaker man fick med. Jag försökte precis packa ner allt som det var från början. Blääää!

Måste ju lägga till en bild på den söta mobilen :)


Bebben har börjat inse huuur roligt det är att trycka på mammas revben och kissblåsa. Jag höll på att kissa på mig 3 gånger alldelles nyss innan jag hann till toaletten i tvättstugan! Ojojoj! Börjar även tro att bebben har hittat att trycka upp mot lungorna. Jag får som en panikkänsla att jag inte kan andas ordentligt och måste sträcka på mig för att det inte ska trycka så mycket. Annars är allt lika mysigt som vanligt med sötbebben i magen! :)

Ovido - Quiz & Flashcards