Alla inlägg den 31 maj 2009

Av Camilla - 31 maj 2009 08:53

Jag skulle verkligen behöva sova mera men jag ska nog vara glad att Rasmus är så snäll som han är ändå gissar jag ;)

Jag får försöka sova lite senare på dagen i solen kanske när Rasmus vilar.

Just nu ligger han nöjd på sin mysiga rosa filt på golvet och "små-pratar".

Gissar på att han under morgonen har haft lite magknip. Han har inte skrikit men bökat massor och sett ut som det krampar i magen. Stackars liten, man kan ju inte göra något!

Nu har han varit vaken från ca. 6.30-9 Det är nog vaken-rekord tror jag!


Igår var vi hela dagen på Bullandö hos mina föräldrar. Storesyrran var där med hennes 3 barn också. Kita hade en toppendag. Hon fick bada tre gånger! Överlycklig tjej som hoppade som en galning från båtbryggorna.

Rasmus var en riktigt liten trött-gris igår och sov mestadels av dagen förutom en gång när han var vaken nästan en timme i sträck. Annars fick jag väcka honom och byta blöja och amma honom. Han hade nog kunna sova hur länge som helst.

Vi fick en hel flyttkartong med pojk-kläder från syrran i storlek 50-68! Perfekt! ;)

Nu börjar lill-killen se riktigt trött ut på filten. Han somnar nog snart. För mig är det nog ingen idé att krypa ner i sängen nu längre. Blir nog frukost och en liten runda med Kita!

Ovido - Quiz & Flashcards