Alla inlägg den 6 maj 2009

Av Camilla - 6 maj 2009 21:16

Ja så har man även idag lyckats få en ledig dag att gå utan problem. Det är så skönt att bara få göra det man vill när man själv vill och har lust.

I morse gick vi upp vid 9 och käkade en mumsig frukost (mannagrynsgröt, äggmackor och juice).

Sen gick vi ut med hundarna. (Vi är hundvakt till Bella om dagarna eftersom lillesyrran jobbar på mitt jobb).

Sen åkte vi Tobbes brorsas Calibra och besiktade den. Den gick igenom! :)

Verkligen en sååå snygg bil att se på utvändigt och underbart ljud i men inte särskilt mysig att åka, det skramlar och har sig!


Sen på dagen roade vi oss med att åka med Tobbes pappa och alla 3 hundarna till Ingarö där de fick röja av sig. Sen shoppade vi lite inför morgondagen på coop. Vi ska åka iväg och fiska hela dagen jag, Tobbe och Kita. Ska bli mysigt :)

Jag handlade även lite blommor på plantagen. Behövde bara betala 16:- eftersom jag hade kvar pengar på ett presentkort! Perfekt.

Planterade på eftermiddagen ut blommorna. En liten start i alla fall men mycket mer ska göras! Jag älskar blommor!!!


Igår beställde jag kläder för ca 1000:- på Ellos och HM. Längtar tills jag får hem allt! Jag fyndade massor av saker på reorna på båda hemsidorna!

Idag ska jag nog försöka somna i hyffsad tid eftersom vi ska åka imorn vid halv 7. Vi har ca 2h bildfärd framför oss till fisket!


Bebis fortsätter att trakassera där nere och det hugger ganska fint emellanåt. Speciellt efter att jag kissat då är det som värst. :) 

Jag tror verkligen att jag fortfarande inte fattat att vi snart har våran bebis här och allt vad det innebär att jag ska klara av för att få ut bebis. Känns som att jag förträngt förlossningen lite. Jag vet vad som komma skall men det känns fortfarande så overkligt långt borta. Sanningen är att det är sååå nära om bebis vill det.

Om max 5 veckor har vi våran bebis! Helt otroligt!!!

Ovido - Quiz & Flashcards