Alla inlägg den 17 maj 2009

Av Camilla - 17 maj 2009 10:36

Ja efter att ha gått upp vid halv 6 igår morse för att vi åkte och fiskade så var det underbart att nyss ha gått upp i sängen idag =)

Tobbe och Kita är lika trötta fortfarande.

Vi var och fiskade regnbåge igår med Micke, Jugge och Jugges farsa. Jag och Jugge blev utan fisk.

Vi kom hem runt 6. Då köpte vi skräpmat! MUMS! Tog en långdusch och sen kollade vi på SingingBee, Robinsson och sen Eurovision. Tobbe somnade nog efter hälften av låtarna. Jag somnade när det var 3 kvar och vaknade till när de började rösta och kollade klart på det. Tobbe gick det inte att få liv i ;) Helt slut!

Vet inte om jag tyckte Norges låt var såååå bra som allt tyckte men hur som helst roligt för dem och vinna. Vi får ju bara ta och skämmas....


Ingen tecken på att bebis skulle vilja titta ut. Jag är väldigt trött på att ha ont i magen varje dag. Det molar runt, gör emellanåt riktigt ont men inget av detta tyder på att det skulle vara på G. men antar att det är livmodern som förbereder sig. Men jag känner mig redo nu! ;) Nu vill vi ha bebis här!!!

Mamma och Tobbes mammas gissade datum på den 15:e stämmde inte... Nästa datum på gissning är imorn den 18:e. Då är det Tobbes morfar som gissar på att bebis tittar ut. Vi får väl se =)

Nu ska jag äta frukost och få upp mina älsklingar ur sängen!

Ovido - Quiz & Flashcards