Alla inlägg den 3 maj 2009

Av Camilla - 3 maj 2009 18:58

Det har jag visserligen aldrig påstått men ibland kunde man ju önska att man var lite smartare och kanske tänkte till en extra gång innan jag gjorde alldeles för mycket...


Idag har jag:

Dammsugit och skurat hela båten invändigt och lagt in alla dynor och allt som ska vara i båten sammtidigt som Tobbe målade hela båten.

Efter båten var det bilens tur!

Jag dammsög hela bilen. I bakluckan satt jag i säkert 1 timme och dammsög verkligen bort alla hundhår som finns. Kan nästan lova att det inte går att hitta några hårstrån nu. Efter det blev det tvätt invändigt med rengöringsmedel och därefter lite polish. Sen till utsidan! Först var det meningen att jag bara skulle spola av den med högtrycken men så ser man allt smuts och nej då sprang jag efter schampoo och när jag inte fick bort alla små asfaltsprickar så blev det avfettning och jag gnuggade tills jag trodde bebis skulle titta ut där nere och fötterna dö. Men jag överlevde och ÅH vad fin bilen blev när jag äntligen var klar!

Just det... Jag putsade alla fönster invändigt med fönsterpust också!

Kita har varit super nöjd idag, legat ute hela dagen. Hon tyckte väl visserligen att vi kunde vara lite roligare men hon var nöjd med frisk luft!


Nu känns det som att bebis är i chock eftersom jag är stilla för första gången idag ;) Det röjer runt en del nu! Ajajaaj min svank och ojojojajajaj mina revben. Blev ju inte bättre av att jag låg på mage i båten och skrubbade alla vrår ;)

Får se om jag kommer ur sängen i morgon! Men vet ni, det får ta den tiden det tar! För jag är ledig!!! Wohoooo!

Jag såg precis på tradera att jag vunnit 3 stycken amningstoppar! Perfekt! Hoppas bara att jag kan ha S när magen förhoppningsvis försvinner ;)

Ovido - Quiz & Flashcards