Alla inlägg den 13 maj 2009

Av Camilla - 13 maj 2009 22:43

Åkte till mamma och pappa på kvällen idag och sydde klart överdraget till skötbädden. Blev riktigt fint! Är vattentätt mjukt tyg och går även att tvätta. Perfekt!

Sydde även iordning 4 kissfiltar till vagnen som jag hade klippt till.

Och med mammas hjälp fixade vi även iordning 2 lakan till vagnen!

Alltså lite vettigt gjort idag med! Om jag inte redan nämt det så har jag storstädat mina klädgarderober! =) Blev jätte fint!

Tobbe är nu helt inställd på att vi ska "jobba" ut ungen ur magen. Han orkar inte vänta längre.

Han får många knäppa ideér. Till det hör mycket sex vilket jag tycker sådär om... Inte det man helst av allt vill just nu.

Han försökte idag även få mig att springa och tycker att jag ska köra några intervaller i trappor någon dag också. Charmig kille ;)

Av Camilla - 13 maj 2009 10:04

Skoja inte vilken träningsvärk jag har från ridningen i förr går.

Ajajajaj.

När jag går skulle jag gissa på att det ser ut som att jag redan varit inne på förlossningen och fött en bebis ;)

Förhoppningsvis är värken som värst nu under dagen och borde bli bättre snart...


Gud vad jag längtar efter bebis nu! Kompisen på jobbet som var beräknad 2 dagar efter mig fick sin älskade son i natt! GRATTIS!

Verkar som att många får för tidigt just nu. Jag vill också!

Har bara sjukt ont i magen hela tiden men inga värkar inte!


Imorse drömde jag att vi fick en pojke. En Hampus! Sjukt stor bebis var det och hårig var den. Hela magen och runt snoppen var det svart tjockt hår. :P Hua!!!

Ovido - Quiz & Flashcards