Alla inlägg den 11 maj 2009

Av Camilla - 11 maj 2009 23:14

Igår kväll blev det bio! Vi såg "Slumdog millionar" tror jag den hette. Riktigt bra! ;)

Ni skulle sett biosalongen vi satt i. 24 platser!!! Och vi var 12 personer i salongen tror jag. Riktigt mysigt.

Idag sov vi lääääänge. På dagen var vi i stallet. Även idag vågade Tobbe sig på att rida och idag prövade han trava på Rosie. Han sa "ajajajajajjj mina kulor" sen efter sa han till svärmor att det blir inga fler barnbarn ;) Haha!

Även lilla jag fick rida till min stora lycka. Trodde själv att jag bara skulle skritta runt lite lungt men det var ju så roligt så det blev båda trav och galopp! =) Wiiiieee! Jag tror verkligen att bebben funderade på vad jag höll på med.

Nu på kvällen har vi käkat mongolian barbeque. Satans vad gott och gud vad mätt man är. Det är bara lite upprört från bebbens sida i magen. Jag tror att det är väldigt trångt nu! Det hickas, sparkas och bökas en hel del och helt ärligt känns det som att huvudet är på väg ut mellan benen mest hela tiden. Jag hoppas det betyder att bebis har börjat bestämma sig för att kika ut snart. ;)

Har haft en del förvärkar idag, antar i alla fall att det är det! Och molvärken har jag till och från hela tiden.

Ovido - Quiz & Flashcards