Alla inlägg den 10 maj 2009

Av Camilla - 10 maj 2009 11:31

Igår var vi med på föreningens städdag på förmiddagen för att se duktiga ut. Gubbarna och tanterna var så nöjda så över oss duktiga ungdomar! Efter korvgrillningen så duschade och packade vi och begav oss till Flen.

Observera att vi packade med BB-väskan. Man vet ju aldrig! ;)

När vi kom fram till Flen tog vi en härlig promenad med hundarna som fick bada!

Sen åkte vi till stallet. Vi hetsade Tobbe så han till slut vågade rida Rosie. Han blev kaxigare och kaxigare och red till slut själv. (Lovar att det kommer bildbevis). Han var så duktig!

Idag har han lovat att han ska trava ;) Och mig ska dom kasta upp på ryggen, vi kan ju hoppas att bebisen kanske får för sig att titta ut efter lite ridning.


Ja, till slemproppen. Kan det vara den som lossnade i morse!? Ingen aning faktiskt men någonting var det. Och ja, slemmit! Kanske var det färdknäppen igår som påverkade!? ;)


Just det i fredags var vi hemma hos mamma och pappa på middag. Vi bjöd på regnbåge. Jag fick massor av fina presenter. Bland annat ett fotbad som jag och mamma invigde. Helt underbart! Fick även massa fotpeelingoch krämer och fotfil och massor med söta sommarlinnen, trosor och strumpor! Perfekt!!!

Nu ska vi ta reda på vad vi ska göra under dagen....

Får väl återkomma om det skulle hända något mer om det nu var slemproppen som gick. I övrigt har jag som de andra dagarna väldigt mycket molvärk men inte mycket mer händer...

Just det var ju hos BM i fredags också. Jag låg ganska långt ner på kurvan, magen hade växt 1 cm på 2 veckor men jag låg fortfarande innaför ramarna. Och vet ni!? Jag hade fortfarande inte gått upp något. Alltså typ inget på över 6 veckor. Ligger ca 10 kg plus! KANON! =)

Ovido - Quiz & Flashcards