Direktlänk till inlägg 8 februari 2009

Helgen!

Av Camilla - 8 februari 2009 21:58

Helgen har bjudit på bland annat en heldags utevistelse på crosstävling i Enköping för mig och Kita med Emma och Sally som sällskap och en heldag fiske för Tobbe. Både nöjda! Bebben tyckte det var spännande till en början med crossarna och sparkade hej vilt men gav upp och la sig för att sova hyffsat lugnt efter att ha hört det för länge...

Jag och Emma fick även shoppa loss lite på Bromma zoo under lördagen! Emma har nu fått i gång sitt akvarium! Fiiint!

Och mitt akvarium blev städat och fick lite nya växter!

Söndagen fick man sova ut, det behövdes. Oj vad skönt!

Den som var tröttast var nog ändå Kita, det tog på hennes krafter att vara på crosstävling under lördagen.

Jag och Kita gick på lång promenad med Sally och Emma på dagen.

Sen åkte jag och Tobbe till Forum Nacka för att skaffa nya bh:ar till min förbaskade tuttar som bara sväller och sväller... Nu blev det att införskaffa 80D!!! Grymt sköna var dom i alla fall!

Det blev lite klädert ill bebben idag också från HM ;) Så söta! Beight och vitt som passar både pojke och flicka! Det blev 2 bodys, 2 byxor och 2 mössor som matchade! Tobbe blir lagom road av Camilla som springer runt och ska klämma och känna och säga "ÅÅÅh" bland alla bebisplagg, man ser på hans min på kortet HUR roas han är :D

Jag har bildbevis på hur "snyggt" Tobbe parkerar bilen i parkeringshuset... Tobbe påstår självklart att han hade stenkoll på att den var så nära väggen och att han planerat att det skulle precis gå emellant en enkrona mellan regplåten och väggen...

Hmm... Jag kanske ska tillägga att det inte ens gick emellan en enkrona men emot väggen var den inte med typ en hundradels millimeter ;)

Haha!

Söndagskvällen bjöd på bio nere i Gurraberg. Vi såg Australia! Grymt bra! Lite väl lång bara men jag skötte mig riktigt bra tycker jag och fick inte allt för ont i rumpan. Bebben vaknade till ordentligt i slutet av filmen när det var som lyckligast!

Bilden när vi är i bilen är bara ett bildbevis på att vi satt 3 pers och 2 hundar fram i skåpbilen. Kita skulle absolut vara med eftersom Sally fick, sen att jag knappt fick plats, det hörde inte till!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 7 juni 2009 17:40

Kan ju vara en fördel om man länkar till rätt adress ;) Hihi!   Detta är den rätta:   http://mammaochrasmus.blogg.se     ...

Av Camilla - 4 juni 2009 15:00

Nu finner ni mig och Rasmus (Kita och Tobbe) "vardagsblogg" på:   http://rasmusochmamma.blogg.se   Så det här är det sista som skrivs här!   Välkomna till nya bloggen! =)   ...

Av Camilla - 3 juni 2009 18:42

Oj vad han växer våran lilla lilla plutt! Nu börjar han närma sig bjässe vikt ;) 3420g vägde han idag när vi hade hembesök av BVC! Vi fick massor med olika broschyrer och böcker att läsa om olika saker!Vi fick även "godkänt" att pumpa ur mjölk och ge...

Av Camilla - 2 juni 2009 17:03

Ja lilla Rasmus hade jätte bra hörsel på båda små öronen! Skönt att veta! Han var så duktig när de bökade med hans öron och snabbt och smidigt gick det. Tråkigt väder idag =( Hoppas på uppehåll till kvällen så det kan bli en långpromenad! ...

Av Camilla - 2 juni 2009 11:10

Ja det här med bebisbajs tar aldrig slut ;) Alltid nya mysiga saker händer varje dag. Idag började jag och Rasmus morgonen med lite bajs, bajs, bajs... Vi hade precis varit uppe och bytt en blöja. Sen kröp vi ner i sängen igen och Rasmus ammade för f...

Ovido - Quiz & Flashcards