Alla inlägg den 22 februari 2009

Av Camilla - 22 februari 2009 19:47

Imorse 07.15 för att vara exakt dök min älskling upp hemma och kom och kröp ner i sängen hos mig och hundarna. Mysigt!

Han lyckades somna hyffsat snabbt, men inte lilla jag inte... Men tills slut efter att ha blivit väckt av plogen ett flertal gånger och massa skottande lyckades jag sova ut lite till...

Vid 10 tog jag en timmes lång härlig promenad med hundarna som var helt överlyckliga över snön som har kommit och som fortfarande vräkte ner.

Jag lyckades dratta på arslet mitt i skogen. Jag skyller på att jag inte såg isen under snön, som jag redan visste att det var där... men men ingen skada skedd! =)


Efter att ha mått illa till och från hela helgen och varit lite skum i magen var jag så glad över att känna mig helt kry idag. På eftermiddagen kom Tobbe med förslaget KEBAB. Mums tyckte jag! Och det satte jag i mig... Kanske inte borde gjort det... Magen blev inte glad!

Jag har verkligen någon elak magbacill så har fått besökt toan fram och tillbaka ett par gånger och mår sååå illa :S

Hoppas på att få sova riktigt bra i natt och slippa springa upp. Får se hur det blir med jobbande imorn men hoppas att jag vaknar på topp! =)

Bebben har varit helt vild sen pappa Tobbe kom hem, Sådär lagom mysigt med massa ninja-kickar när magen redan bubblar och kör runt som bara den. Men man kan inte annat än att le för det är ju så mysigt och magen ser så roligt ut när den studsar ut åt olika håll!

Älsklingsbebben! Åh vad vi längtar tills du kommer till världen och vi får träffa dig!!!

Ovido - Quiz & Flashcards