Alla inlägg den 18 februari 2009

Av Camilla - 18 februari 2009 20:20

Idag var det dax för det efterlängtade ultraljudet. Jag slutade 2 och mötte upp Tobbe vid bussen och i centrum mötte vi upp Tobbes pappa och brorsa som följde med.

Det var hur enkelt som helst att hitta till Tittut :) Och vi var hur tidiga som helst (45min) men väntade bara typ 10 min och så fick vi komma in!

Tony var hur trevlig som helst. Hon frågade om vi visst/ville veta könet på bebis och vi berättade att vi bestämt oss för att vi inte ville. Vi hade trott att det var jätte stor risk att man kunde se könet. Men det var helt omöjligt vill jag lova :P

Det var verkligen en häftig upplevelse att se bebis. Dock lite tråkigt att moderkakan låg i framvägg så den var i vägen hela tiden, annars hade bilderna blivit mycket bättre. + att vi inte hade den mest samarbetsvilligaste bebisen idag. H*n ville baaara sova, en riktigt envis och trött bebis. Men det blev en hel del bilder och små videoclips och så en dvd såklart =) Rikigt häftigt!

Bebis hade för det mesta händerna i ansiktet och ville gömma sig och "putta bort" oss när vi var där och bökade :)

Jag lägger in lite bilder från ultraljudet!

Ovido - Quiz & Flashcards