Alla inlägg den 26 februari 2009

Av Camilla - 26 februari 2009 21:03

Idag var det babykväll på Barnens hus med massa erbjudanden mellan 19-21 på kvällen.

Vi fick ju 300:- handla för när vi hämtade ut barnvagnen i tisdags så vi tog en tripp dit för att se om vi hittade lite smått och gott....

Ojojoj säger jag bara. Det var vi och hundramiljontals till som brottades för liv och död för att få tag i det vi ville.

Tobbe såg hela tiden mest rädd ut och jag gick lugnt och pillade på allt jag kunde hitta =)

Lyckades inte hitta så mycket roligt till roliga priser. Det slutade med att vi köpte "Diinglisar" till vagnen och en resesäng.

Resesängen var ett kap. Hade kostat nästan 600:- och kostade nu bara 359:- så där betalade vi bara 59:-. Det var värt att stå i den oändlig kön bara för den!

Dinglisarna funderar jag på att lämna tillbaka då den var lite trasig, lätt att fixa men tyckte ändå inte att den satt så bra på vagnen som jag ville... Kan iof bara vara jag som är för korkad för att fatta hur den ska sitta ;) Vågar inte lova något där...

Idag har jag verkligen insett hur mycket "lilla" magen har växt bara den senaste veckan. Jag säger bara ojojoj undra hur den ska se ut i slutet!? Och ändå är jag ganska liten ändå runt magen jämfört med många andra...


Attans nu kom mitt störda sug på cola!!!! ÅÅÅÅH VILL HA NU!!!!

Är väl bara att ge upp... Orkar inte sätta mig i bilen till coop i snökaoset som helt plötsligt dök upp bara för en cola.... Eller!?


Ovido - Quiz & Flashcards