Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Camilla - 4 februari 2009 19:34

Natten till Tisdag hade jag en riktigt sjuk dröm.

Jag födde verkligen 3 små ankungar, det var ingen bebis i min mage inte!!!

Jag var verkligen helt förstörd när jag vaknade till och trodde att jag hade fått ankungar när alla andra fick bebisar... Haha!


Idag har jag och min älskling varit tillsammans i 3 år! Jag fick söta rosor efter jobbet! Tack älskling... =)

Sen åt vi middag på Vita hästen. Vi åt jätte mumsig vitlöksspeckad fläskfilé! MUMS!

När vi kom hem badade vi lite skumbad! MYS!

Sen hyrde vi en film! Den var bra dålig (därför sitter jag här en liten stund) :P


Bebben som bebisen i magen numera kallas har legat på samma ställe i magen och små buffat och busat hela dagen. Bebben gjorde sig påmind både under middag och i badet att "den" minsann också var med!

Nu ser man bra mycket på magen när det bökas omkring. Det ser sååå roligt ut!!!

Ovido - Quiz & Flashcards