Alla inlägg den 20 februari 2009

Av Camilla - 20 februari 2009 11:13

Idag jobbade jag bara halvdag för att jag skulle komma hem i hyffsad tid till hundarna, från och med igår och till nästa helg är vi hundvakt till syrrans lilla vita tuss Bella. Tobbe åkte i morse till Finland med jobbet och kommer hem söndag.

Har mått piss illa hela natten till idag + hela dagen med envisades med att jobba klart så att jag och Kattis kunde bada i badhuset på eftermiddagen med gott samvete. =)

När jag hade slutat tog vi en långpromenad med monsterhundarna och lill-Bella till Tobbes jobb och hämtade bilen! Jätte mysigt väder, härligt!!!

Sen var hundarna trötta och nöjda då begav vi oss till badhuset.

Ojojoj vad det är kallt i "vanliga" pooler, jag förstår inte tjusningen med det men vi hurtade på flera längder i stora poolen för att känna oss lite hurtiga. Bebben undrade nog vad jag höll på med vill jag lova.

Sen gav vi oss självklart upp i rutschkanorna, såklart ;) Säl-Milla och Söt-Kattis och alla barnen...

Jag kan lova att jag fick lite skumma blickar när jag och magen klättrade upp.

Snacka om att man gått och blivit harig på senare dar, det var ju skitläskigt! Haha!

Vi tog oss ner i både stora kanan med ringar och i den smala och läskiga rackaren sen avr vi överrens om att det räckte mer än väl och satte och och lekte strandade sälar i varma bubbelpoolen! MYS!


Väl hemma igen började jag må ÄNNU mer illa. Så stackars Kattis fick stå för matlagandet och jag satt som en zombie och stirrade på. Lyckades i alla fall få i mig lite mat. Inte direkt likt mig att äta lite ;)

Snälla Ronny kom hit och klippte mitt hår på kvällen! TACK!!!


Vi tyckte visst inte att det räckte med 3 hundar i min lägenhet så vi tog hit en till. EI lägenheten vistades lilla-Bella (Chihuahua, Powder-puff, dvärgspets) storlek mini, Trixie (Jack russel) gammel-haggan, Kita (schäfer, rottweiler, labrador) Storsälen och Ozzy (Schäfer) Size Megastor!

Vi hade det rikigt mysigt när alla hundarna helst ville ligga i knät ;)

Ovido - Quiz & Flashcards