Alla inlägg den 23 februari 2009

Av Camilla - 23 februari 2009 10:02

Det var verkligen helt sjukt vad vild bebben var igår. Från klockan 15 till minst 22 var det verkligen fullt drag i magen. Hur orkar h*n?? ;)

Det är ju så mysigt och man kan inte låta bli att ligga och klappa och titta på magen när den hoppar och gungar men när man ska försöka sova och hur man än lägger sig är bebis inte nöjd och där och puffar?

Till slut lyckades jag, mitt illamående, min upprörda mage och även bebben somna.

Vaknade vid halv 5 av att Bella hade bestämt sig för att hon var pigg och glad. I detta läge insåg jag att jag vill inte ha någon valp!!!!

Det var bara att ta på sig morgonrocken, en jacka och stora vinterstövlarna och traska ut med hundarna. Och mycket riktigt det var brottom för lilla Bella och när vi kom in somnade hon om så duktigt så!

Dock inte jag på ett bra tag. För gissa vem som också vaknade? ...

Japp bebben =) Men dock bara för ett tag så jag lyckades till slut somna om.

När Tobbe skulle upp och då även jag insåg jag att NEJ, jag ska inte till jobbet idag, jag mår S-K-I-T illa... Så jag ringde och sjukanmälde mig och lyckades somna om till halv 9!

Sen blev det en liten promenad med hundarna som var sååå lyckliga över all snö och busade runt som bara den....

Nu är det nästa uppdrag: SOFFAN och tv =)

Ovido - Quiz & Flashcards