Alla inlägg den 24 februari 2009

Av Camilla - 24 februari 2009 20:39

Jag var hemma från jobbet idag också. Pigg och inget illamående men för att inte smittas. Det är trots allt 48 timmars regel ;)

Igår ringde dem från Barnens hus och sa att våran vagn hade kommit och berättade att vi skulle ringa några dagar innan vi ville hämta vagnen så de kunde montera ihop den.

Min söta rara Tobbe vill minsann inte vänta, så han ringde idag och kollade om vi kunde hämta den redan idag. Och det var inga problem, de monterade ihop den direkt.

Så på eftermiddagen begav vi oss till Barnens hus. Vi betalade klart vagnen. Härligt att lägga ut 7700:- på en vagn, men det är den värd =) Passar oss perfekt.

Vi lastade stolta in vagnen i bakluckan där Bella och Kita fick trängas med den, eller nej, de behövde verkligen inte trängas eftersom det blir så mycket plats över med denna underbara vagn. Kita såg bara lite bitter ut eftersom hon är van att ha hela bakluckan för sig själv. Bella passa på att lägga sig och sova i korgen under vagnen på vägen hem, sötnos!

Väl hemma kunde varken jag eller Tobbe slita oss från vagnen. Vi körde, pillade, testade, pillade lite mer och mer på vagnen tills vi kännde oss nöjda. Matlagningen blev lite uppskjuten om man säger så.

Åh vilka mammakänslor jag fick. Jag ville bara bädda iordning vagnen så den blev mysig och lägga ner min underbara bebis och köra ut en sväng...

Nu längtar man om möjligt ännu mer till Maj. Det känns lixom ännu närmare nu när vagnen står här hemma!

Och sååå fin är den!

Blev tvungen att ta en bild på söta Tobbe som poserar efter att ha tagit några vändor fram och tillbaka i lägenheten ;)

Ovido - Quiz & Flashcards