Alla inlägg den 28 februari 2009

Av Camilla - 28 februari 2009 14:51

Vaknade runt halv 9 men var inte redo att gå upp så jag låg och drog mig en bra stund tills min kära Emma ringde vid tjugo över 9 och tyckte att jag, Tobbe, Kita och Bella skulle följa med henne, Andreas och Sally på en långpromenad i fina vädret.

Det tyckte jag var taget!

Upp ur sängen och ut en snabbis med hundarna. Sen en god frukost med Tobbe. Vid 10 var vi redo =)

Vi var ute och promenerade i 1½ timme. Jätte skönt!

Hundarna var överlyckliga. Bella lyckades fatta denna gång att Salyy var en perfekt lekkamrat och de röjde hela promenaden. Kita fann Adde som sin kamrat som vanligt och lekte med snö. Hon lyckades hitta en boll på promenaden som hon lekte med hela vägen. Så även hon var överlycklig.

Hon tog med den hela vägen hem.

Vi var ett däckat team när vi kom hem... ;)

Tobbe somnade i soffan. Jag duschade och somnade i sängen. Kita däckade direkt och Bella även hon...

Det blev en skönt seg eftermiddag. Tobbe är inte levande för än nu vid 3! Snacka om att sova tungt ;)


Nu ska vi snart åka till Tobbes föräldrar och käka middag och spendera våran kväll där!

Bebis har varit riktigt lugn igår kväll, i natt och nu under dagen. Rör runt och bökar i magen men inte mycket sparkar. Verkar kela med kissblåsan i stort sett hela tiden för det blir ett himla spring för mig ;)

Ovido - Quiz & Flashcards