Alla inlägg den 30 september 2008

Av Camilla - 30 september 2008 08:23

7.30 vaknar av klockan, går på toaletten och kissar som vanligt. Går till köket, tvingar i mig frukost trots mitt illamående, jag vet att det blir bättre. Knaprar en postafen och en folsyra tablett, Duktig tjej!

7.50 Blir uppringd från jobbet. "Kan du jobba till 18 idag och stänga"? (jobbar egentligen till 5 och hade ångest redan för det)

Suck!

Egentligen hade jag lovat syrrorna att hjälpa dom vid 5. Så jag sa kanske och att de skulle fråga någon annan först.

8.10 Blir uppringd igen. Ingen kan jobba till 18! GRATTIS Camilla, du fick äran att stänga idag. Jippi! En bitter Camilla redan på morgonen är inte att leka med.

Hoppas syrrorna kan vänta...

Skulle egentligen ha börjat halv 9, därav jag gick upp i tid för det. Nu ska jag komma 9 istället, Så ja jag driver tiden framför datorn. Man borde få det i komp!

Nu är klockan 8.27 Ska försöka få tiden att gå snabbt idag... Börjar promenera till jobbet 8.45, Härligt att ha nära ;)


Ovido - Quiz & Flashcards