Alla inlägg den 19 september 2008

Av Camilla - 19 september 2008 00:35

Var en jobbig dag på jobbet, inte mycket att göra eller jobbigt så men jag är så fruktansvärt trött.

Slutade tidigt idag och satte igång med att städa direkt när jag kom hem!

Idag kom min älskade brölande älg på besök, det är min kära vän Sussi det.

Tobbe är ute med jobbet och har i skrivande stund inte funderat på att ta sig hemåt.

Sussi och jag shoppade loss till tacos på coop och sen kom våran underbara kvinna Kattis över och hjälpte oss att svulla. Mysigt!
Var roligt att se Sussis reaktion när jag berättade att jag var gravid :)


Nu är klockan 00.37 och alltså är det redan lördag så det är nog dags för mig att krypa ner i sängen och försöka sova gott med Kita tills min älskling kommer hem i natt, antagliggen full och charmig. Det ser vi bara möjligheter med!


Ovido - Quiz & Flashcards