Alla inlägg den 26 september 2008

Av Camilla - 26 september 2008 22:02

Yes har äntligen avklarat hela denna vecka utan att ha varit hemma från jobbet och utan att spy. Det trodde jag knappast i början på veckan.

Jag är helt slut. Känns verkligen som jag inte har sovit på några dagar så det blir tidigt ikväll. Är ändå på riktigt drygt och irriterat humör, synd att förpesta alla andra fredagsglada människor.

Ikväll är det bara vovven Kita som får stå ut mej. Tobbe är till min ilska ute och har det roligt med vänner och tänker inga tankar åt att jag kanske vill ha sällskap eftersom jag mår för illa för att följa med.

Men roligt att han får roa sig. NEJ jag är inte bitter :P

Det går över!

Jag har varit riktigt duktig. Åkte till coop runt 8 och shoppade frukt (blev så sugen på apelsin) och sen köpte jag massa register och plastfickor och gick igenom alla våra viktiga papper och räkningar och sorterade in i pärmar! Snacka om fredagsnöje det ;)

men stolt är jag!

Imorn "bitti" ska jag och Kita åka till Hagaparken och gå på promenad med Annica, Sienna och Vegas! Ska bli mysigt!


Ovido - Quiz & Flashcards