Alla inlägg den 24 september 2008

Av Camilla - 24 september 2008 19:14

Ojojoj att två små arma bröst kan ömma så dant. Var inte alls så skoj att ha "gympa" med barnen idag och hoppa till favorit hoppa-låten ;) Fick hålla i dem och skumpa lite granna. Barnen tittade skumt vill jag lova.

Och illamåendet som i helgen för att hälsa verkar ha kommit för att stanna och bara bli värre och värre...

Fy farao!

Har än så länge inte spytt men jag är glad att jag överlevde dagen. Har varit otroligt känslig hela dagen och mått riktigt svinigt. Hoppas att jag bara har en liten sväng av illamående som ger sig fort, men verkar tyvärr inte alltid var så. Buhuhu!

Var idag och hälsade på min älsklingskattis. Älskar dej gumman. Tänker på dej i stort sett hela tiden.

Nu är det dags att pallra sig ut på en promenad med Kita i friska luften vilket jag hoppas blir skönt!


Ovido - Quiz & Flashcards