Alla inlägg den 18 september 2008

Av Camilla - 18 september 2008 00:32

Lägger idag till en bild hur min mage ser ut.

Jag har läst och förstått att tarmarna kan spöka väldigt mycket nu i början och får magen att se lite bebisaktig ut men den är ju svullen hela tiden även när jag går upp på morgonen.

Den blir större och större under dagen men är redan större än vad den varit tidigare på morgonen.

Bilden är tagen på kvällen. Det buktar ju redan ut som en liten kula.

Blir kul att se hur lång tid det tar innan den växer sig så stor att folk vågar fråga som inte vet ;)


Efter jobbet idag var jag döende trött men Tobbe och Kita hämtade mig så åkte vi till brukshundklubben och tränade agility vilket Kita blev mycket lycklig över. Tobbe filmade Kita och mig en runda, ska lägga ut filmen här att skåda när Kita rejsar och jag flåsar runt och ger kommandon. Känndes idag som att springa ett maraton ;) Känner mej som en riktig tjockis.

Som belöning fick jag sen thaimat av min älskade. Mums!


Ovido - Quiz & Flashcards