Alla inlägg den 29 september 2008

Av Camilla - 29 september 2008 08:18

Jahapp så var det måndag igen.

Negativt: Sen dag på jobbet, Många dagar kvar till Fredag, Ett helvetes illamående, Sjukt trött, ser ut som en julgris

Possitivt: Jag är lycklig och gravid, det har gått en dag längre på graviditeten och jag ska få äta sjömansbiff till middag!


Dagen passerade hyffsat snabbt! :)


Smaskens det var med sjömansbiff. Och Kattis drog ihop en skit god hallonpaj som vi åt med glass till Idol, mums!


Tittade på sjukaste programmet på 4:an vid 21. Kommer inte ihåg vad det hette men någonting med låtsasbebis! Helt sinnessjukt! Hur sjuka människor finns det på vår jord egentligen!??? Vem fan vill låtsas ha ett barn när det är en docka!!????

Jag försökte hålla ögonen öppna genom hela programmet men helt plötsligt var det svart! Jag hade somnat i soffan, IGEN! ;) Inte ovanligt.

Tobbe väckte mig vid 22.23 och vi kröp ner i sängen i stället!


Ovido - Quiz & Flashcards