Direktlänk till inlägg 18 april 2009

Dagens tabbe går till....

Av Camilla - 18 april 2009 12:42

...Ingen mindre än MIG SJÄLV!!! Haha

Tur att man kan skratta åt det såhär efteråt men tur att vi var hemma känns det som.

Ja det är väl bara att erkänna.

Lilla jag skulle tvätta en tvätt i våran nya fina tvättmaskin som vi har i vårat nya fina badrum. En liten detalj är att man måste sticka ner avloppsslangen i dusch-avloppet innan man börjar tvätta.

Hmm.. Den detaljen missade jag visst idag!

Det var nog ca. 30 min kvar på tvätten och jag hör hur det lixom forsar inne i badrummet och jag stormar upp och flyger in i badrummet och hoppar vigt (jag lovar det var snyggt) över hela översvämmningen och får tag i avloppsslangen och får ner den i avloppet sammtidigt som maskinen precis har tömt ut ALLT vatten. JAAAA på golvet i hela badrummet.

Tobbe står och as garvar i dörröppningen och säger att det kan hända den bästa.

Jag kan tillägga att det var ca 15 liter vatten att ösa och torka upp men det gick rätt snabbt. Och golvet blev ren-skurat i alla fall!
Nu meddelar maskinen mig att tvätten är klar, så nu ska jag hänga lite tvätt. Hoppas jag roade någon med mitt inlägg i alla fall ;)

 
 
Susanne

Susanne

18 april 2009 13:55

Haha! Flyger och hoppar vigt?!?
Du glömmer det nog inte fler gånger iallafall. *fniss*

http://cocosflinga.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 7 juni 2009 17:40

Kan ju vara en fördel om man länkar till rätt adress ;) Hihi!   Detta är den rätta:   http://mammaochrasmus.blogg.se     ...

Av Camilla - 4 juni 2009 15:00

Nu finner ni mig och Rasmus (Kita och Tobbe) "vardagsblogg" på:   http://rasmusochmamma.blogg.se   Så det här är det sista som skrivs här!   Välkomna till nya bloggen! =)   ...

Av Camilla - 3 juni 2009 18:42

Oj vad han växer våran lilla lilla plutt! Nu börjar han närma sig bjässe vikt ;) 3420g vägde han idag när vi hade hembesök av BVC! Vi fick massor med olika broschyrer och böcker att läsa om olika saker!Vi fick även "godkänt" att pumpa ur mjölk och ge...

Av Camilla - 2 juni 2009 17:03

Ja lilla Rasmus hade jätte bra hörsel på båda små öronen! Skönt att veta! Han var så duktig när de bökade med hans öron och snabbt och smidigt gick det. Tråkigt väder idag =( Hoppas på uppehåll till kvällen så det kan bli en långpromenad! ...

Av Camilla - 2 juni 2009 11:10

Ja det här med bebisbajs tar aldrig slut ;) Alltid nya mysiga saker händer varje dag. Idag började jag och Rasmus morgonen med lite bajs, bajs, bajs... Vi hade precis varit uppe och bytt en blöja. Sen kröp vi ner i sängen igen och Rasmus ammade för f...

Ovido - Quiz & Flashcards