Alla inlägg den 6 april 2009

Av Camilla - 6 april 2009 22:02

Ja äntligen. Snart ska jag inviga min första kissning på toaletten i badrummet när det faktiskt går att spola! Helt fantastiskt! =)

Känns ju riktigt häftigt.

Och som det verkar nu så är det onsdag som gäller för invigning av duschen! sen börjar det närma sig att det är klart i badrummet!


Under gårdagen införskaffade vi oss en tvättmaskin som ska få flytta in i badrummet imorgon tror jag det blir :)

På Biltema lyckades vi fynda en badbalja och själva "insatsen" som bebis ska kunna ligga i sen. Känndes bra att hitta sådant på Biltema till ett riktigt bra pris!

Blev ju såklart tvungen att lägga in en bild på baljan, med på sidorna är de 2 söta bodysarna bebben fick från Linda och Selius. De är ju så söta som kommer med presenter till bebben när den fortfarande är i magen :)

Jag och Tobbe blev glada och jag tror bebben kommer bli jätte fin i dem båda!

I morgon blir det en magbild... Det är dags! Naveln börjar bli bra charmig nu när den flyttat ut på heltid!

Ovido - Quiz & Flashcards