Alla inlägg den 27 april 2009

Av Camilla - 27 april 2009 21:46

På jobbet blev man ju lika bitter som vanligt.

Hur svårt kan det vara för folk att hålla sig friska och vara på jobbet?

Alltid är det folk borta och schema och allt skiter sig som vanligt. Det kan inte gå en enda dag när vi är fulltaliga och allt funkar som det ska.

Dagen blev alltså inte som planerat. Men det gick hur bra som helst ändå! Syster Sofia fick jobba med mig och Helena på min avdelning vilket givetvis funkade hur bra som helst.

Ser fram emot morgondagen som om möjligt är ännu mer kaosartad med 5 i personalen borta... Suck! Bara 3 dagar kvar. Tänk possitivt!!! 

Ja idag skulle jag bli bjuden på middag av söt-Kattis. Tobbe var portad. Kita fick följa med på date med Ozzy i alla fall! ;)

När jag väl kommer ner till Kattis visar det sig att söt-Tess och söt-Felicia också är där... Och med presenter såklart. Denna bebbe är så bortskämd redan. Folk verkar ju inte förstå att man köper presenter när bebis tittat ut ;)

Hur som helst! Jätte fina saker! En jätte söt dress som jag blev helt kär i och ett urgulligt påslakansset med nalle puh och så en tuggringsleksak! :)

TACK!

Och middagen var ju helt underbar! Avokado, panrich och skagenröra till förrätt och biff och potatis till varmrätt! Så himla mumsigt! Kattis är kung på att laga mat!

Tack för en super-trevlig kväll tjejer som gick hur snabbt som helst!

Ovido - Quiz & Flashcards