Alla inlägg den 9 april 2009

Av Camilla - 9 april 2009 16:23

Jag lyckade verkligen få ledigt idag i sista minuten! Hur härligt som helst =)

Så imorse fick jag sova till halv 9 i alla fall sen gick jag och Tobbe uppe och duschade och åt frukost.

Sen bar det av mot Sophiahemmet för att Tobbe skulle träffa läkaren som opererat axeln igen. Medan han var inne hos läkaren tog jag och Kita en promenad i regnet i parken bredvid.

Axeln hade läkt precis som den skulle och allt såg jätte bra ut så söt-Tobbe slipper nu sin "methella" eller hur det nu stavas...

Efter doktorbesöket begav vi oss till Sickla för att jag promt skulle ha något att ta på mig på kryssningen imorgon. Oj vad mycket fina och söta vårkläder det fanns. Saknar verkligen shoppingen när jag kunde gå på reaställningarna och plocka åt mig massa saker till kap-priser som jag visste satt bra utan att pröva.

Nu var det pröva, pröva, pröva och en massa ångest och nära till tårarna. Kläderna satt ju inte alls lika fint som jag ville att de skulle.

Lyckades i alla fall bli två långa söta toppar som båda funkar till leggings och jeans så får vi se vilken det blir imorn. Tobbe fick en fin skjorta på rean :)

Sen fick jag ett litet charmigt sammanbrott när vi var inne i tygaffären för att kika efter tyg till skötbädden, jag tyckte Tobbe stressade mig och var oseriös så det slutade med att en mycket sur Camilla gick raka vägen ur affären utan tyg och på ett läskigt humör och nära till tårarna.

Men det lugnade ner sig när Tobbe matade mig med en subway smörgås och fanta =)


Nu på eftermiddag invigde vi våran tvättmaskin :) Den funkade kanon!

Jag har även precis städat akvariet, snacka om på tiden!!!


Glömde självklart att fråga BM om bebis fixerat sig när jag var där i onsdags. Men bebis låg fortfarande neråt med huvudet och det var rörligt sa hon. BM trodde inte att bebis skulle vända på sig igen så det känns ju tryggt att bebben vet hur den ska ligga i alla fall ;)


Just det, måste ju bara skryta över vårat kap på Biltema när vi köpte badbaljan och "insatsen". Baljan kostade 99:- och "insatsen" 80:-

Jag vill lova att det var inte riktigt samma priser i barnbutiken. Där kostade badbaljan närmare 300:- och "insatsen" mellan 150-200:-!

Vi hämtade våran babybox när vi var där och kikade och så blev det en super-söt pyjamas till bebben också.

Nog kacklat från mig. Nu ska vi till min mamma och pappa på middag!


Ovido - Quiz & Flashcards