Alla inlägg den 17 april 2009

Av Camilla - 17 april 2009 23:44

Vad jag gnäller men oj vad synd det är om mig.

Idag vill jag helst kapa av mig benen under knäna för de är fruktansvärt ömma. Har typ kramp i hela vaderna och fötterna är så ömma att jag bara vill gråta.

Igår lyckades jag tigga till mig lite massage av Tobbe och idag av mamma.

Vi är hemma hos mamma och pappa nu. Blev bjuden på middag, kräftsoppa till förrätt och köttgryta till varmrätt. Väldigt mumsigt!

Just nu vill jag bara åka hem, måste bara vänta ut min sambo som glatt trummar på till giutar hero med mamma, pappa och grannen.

Jag och bebben har rockat en del men nu har vi tröttnat och vill bara sova.

Idag lyckades mamma känna riktiga ordentliga buffar från bebben (som hon till 99% säger är en tjej) och resterande världen runt mig säger att det är en pojke. Kul att se om mamma är den enda som har rätt eller inte ;)

Funderar starkt på att beställa och unna mig lite fotbehandlingar nu för att orka kämpa ut de sista 2 veckorna på jobbet. Mamma erbjöd sig sponsra till en behandling i alla fall. Söt-mamma!

Och jag säger bara ojojoj vad bebben måste ligga långt ner, känns som den ska ploppa ur när man sätter sig på toaletten!!!

Ovido - Quiz & Flashcards