Direktlänk till inlägg 31 januari 2009

Lofsdalen! =)

Av Camilla - 31 januari 2009 21:13

Änltligen är man i fjällen! Det är så mysigt, härligt med lite riktig vinter! =)

Jag är så glad att det funkar bra för mig att åka bräda trots att man är lite utav en valross. Jag är väldigt glad att jag inte är större än vad jag är... Är lite jobbigt varenda gång man ska spänna bindningarna på snowboarden och jag har haft stora problem med att komma upp ;) Tur att man har snälla vänner som drar upp lilla valrossen!

Jag vet inte om jag har åkt så lugnt men jag har varit så duktig och inte ramlat någon ordentlig vurpa, bara ramlat stillastående av klumpighet!


Idag vågade vi oss även på en av de svarta backarna. Jätte härlig åkning!

Både idag och igår har vi haft solsken! Så mysigt och vackert!!


Jag tror att bebben tycker om det här med fjällen. Det har varit ett himla liv i magen sen vi kom upp hit. Det sparkas i mammas mage i backarna hela tiden. Jag tror att det är en blivande liten snowboardåkare i magen! Bebis har kommit på att det är jätte roligt att lägga sig så långt upp som möjligt i magen så fort jag sitter ner i backen så det blir ännu jobbigare att resa sig ;) Och kissblåsan är även den rolig att trycka på!

Igår kväll (natt) när jag gick och la mig så var det så mycket kickande i magen så jag hade svårt att somna! Hihi men det är ju så mysigt...

Senaste dagarna har man verkligen börjat känna att sparkarna är starkare och att bebis kan sparka mycket högre upp en tidigare! Känns som det börjar komma läskigt nära revbenen snart ;)


Lite från hur vi har det här i fjällen, imorn blir det lite åkning sen bär det av hemåt! Saknar våran underbara Kita!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 7 juni 2009 17:40

Kan ju vara en fördel om man länkar till rätt adress ;) Hihi!   Detta är den rätta:   http://mammaochrasmus.blogg.se     ...

Av Camilla - 4 juni 2009 15:00

Nu finner ni mig och Rasmus (Kita och Tobbe) "vardagsblogg" på:   http://rasmusochmamma.blogg.se   Så det här är det sista som skrivs här!   Välkomna till nya bloggen! =)   ...

Av Camilla - 3 juni 2009 18:42

Oj vad han växer våran lilla lilla plutt! Nu börjar han närma sig bjässe vikt ;) 3420g vägde han idag när vi hade hembesök av BVC! Vi fick massor med olika broschyrer och böcker att läsa om olika saker!Vi fick även "godkänt" att pumpa ur mjölk och ge...

Av Camilla - 2 juni 2009 17:03

Ja lilla Rasmus hade jätte bra hörsel på båda små öronen! Skönt att veta! Han var så duktig när de bökade med hans öron och snabbt och smidigt gick det. Tråkigt väder idag =( Hoppas på uppehåll till kvällen så det kan bli en långpromenad! ...

Av Camilla - 2 juni 2009 11:10

Ja det här med bebisbajs tar aldrig slut ;) Alltid nya mysiga saker händer varje dag. Idag började jag och Rasmus morgonen med lite bajs, bajs, bajs... Vi hade precis varit uppe och bytt en blöja. Sen kröp vi ner i sängen igen och Rasmus ammade för f...

Ovido - Quiz & Flashcards