Alla inlägg den 4 januari 2009

Av Camilla - 4 januari 2009 21:25

Herregud vad söta Tobbe och Kita var i morse när jag gick upp... Dom sussade kvar båda två utan att röra sig det minsta... Sött att husse och hunden skedar på ena sidan sängen medan jag har legat ensam på andra sidan ;) Haha!


Mitt på dagen gav vi oss på att åka långfärdskridskor med mamma och pappa. Efter lite meckande med pjäxor hit och dit lyckades jag och Tobbe sitta fast på varsinna skridskor. Kita överlycklig och började att släpa mig över sjön (hon trodde hon skulle dra mig). Hon fick vara lös sen och skötte sig väl både exemplariskt bra och emellanåt som ett dregg men oj vad roligt hon hade och oj vad trött hon var när vi kom tillbaka till bilen.


Jag säger bara AJ vad ont det gjorde i vristerna när man åkte, jag trodde de skulle gå av på vägen tillbaka. Annars tyckte jag inte att det var jobbigt alls. Bara mysigt och roligt.

Blev lite bökigt att försöka kissa typ en gång i kvarten runt sjön med skridskor på och med en massa folk som åkte förbi. Jag lyckades gömma mig bakom en gran, mamma lyckades få bildbevis!

Kom på sammtidigt som jag började kissa på isen, att hoppsan den smälter ju ;) Haha!


Bebis har varit lite för lugn i magen idag tycker jag. Brukar vara ett himla härjande. Inte mycket till sparkar alls. Men jag har fått några lugnande sparkar trots allt. Jag tror bebis hittat ett mysigt ställte längre in i livmodern och ligger och tar det lugtn ;)

Ovido - Quiz & Flashcards