Alla inlägg den 12 januari 2009

Av Camilla - 12 januari 2009 19:20

Japp tro det eller ej men jag fick en riktig njutning idag!

Av maränsvisch ;) Äntligen fick jag svulla det jag längtat efter hela helgen!

Jag har mått piss-illa hela dagen idag och antar att det är halsbränna jag även haft. Pissigt jobbigt men jag överlevde precis dagen.

Efter att ha ätit middag och fortfarande var så sugen på marängsvisch fick jag med mig Tobbe till lilla coopen. Men de hade varken maränger eller chokladsås, observera att jag var på väg att börja gråta.

Tobbe körde mig snällt till stora coopen där jag fick inhandla alla ingredienser till min stora lycka och vi kom även hem med en film som vi redan nu ska bädda ner oss med :) MYS!

Titta på bilden vad gott det ser ut!!! MUMS! MUMS! MUMS!

Ovido - Quiz & Flashcards