Alla inlägg den 2 januari 2009

Av Camilla - 2 januari 2009 21:25

Idag fick jag till min stora glädje shoppa lite. Tobbe följde snällt med på ett villkor: Att han fick köpa djurgården nappflaska och napp till bebis ;) Och det gick jag med på!

Så idag inhandlades nappflaska och napp till lilla bebis! :)


Jag fick handla leggings, benvärmare och skor :D Det behövdes. Sen kännde jag att jag inte fick shoppa mer eftersom jag beställt massa kläder också och fick massa fint i julklapp. Så nu ska nog jag och magen klara oss ett tag.


På e.m åt vi pizza och badade bubbelpool hos Tobbes föräldrar. Mysigt att sitta och gosa i 40 grader i pool utomhus medan det är 8 minus i luften!

Jag har haft riktigt mycket molvärk i tjejmagen hela dagen och bebis har varit ganska lugn.

Men nu på kvällen fick jag så ont att jag blev tvungen att ta alvedon. Verkar släppa lite. Hua vad ont det gör. Men det är bara att härdas. Detta är nog inget om en förlossning ;)

Och bebis verkar i alla fall röra sig i magen så allt är nog som det ska, bara växtvärk....

Av Camilla - 2 januari 2009 09:16

Yes så var nyårsafton som jag har haft ångest inför jätte länge över! :)

Och jag klarade mig riktigt duktigt bland alla fyllon och var trevlig och hade till och med ganska skoj jag med. Tobbe höll sig snygg och städat ungefär till strax efter tolv sen blev tungan riktigt tjock och munnen gick i ett. Han somnade snabbt när vi kom hem vid halv 3. Skönt! ;)


Gårdagen var en riktig "Dagen efter dag" till och med för mig. Sov till halv 11. Sen åt vi frukost. Just det jag dammsög faktiskt lägenheten innan vi gick över till att inte göra något vettigt alls igen. Till lunch blev det donken :D YES!

Hela eftermiddagen och kvällen spenderade vi i Tobbes föräldrars soffa med tv-spel och film. Det enda vettiga utöver detta är att jag körde bil en gång till och var ute med hunden som till och med hon var lite dagen efter utan alkohol ;)

Idag har det varit highlife på bebis igen i magen, väldigt olika det där från dag till dag även fast jag känner bebis tydligt varje dag!


Hmm undra vad denna dag ska bjuda på för vettigt? vem vet...


Bilderna nedanför visar hur fin Kita var på nyår! Hetaste hunden! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards