Direktlänk till inlägg 14 januari 2009

Ett tips till akut kissnödiga gravida...

Av Camilla - 14 januari 2009 19:51

...Nys ALDRIG när du är extremt kissnödig! HAHAHA ;)

Jag prövade idag. Tur att jag redan var inne på toaletten säger jag bara. Resten fattar ni nog själva! Oj vad jag skrattade.


Nej nu jävlar. Är man gravid så är man och jag är sååå sjukt sugen på marängsvisch idag igen och jag har ju i alla fall lite banan, glass, maränger och chokladsås hemma! GO GIRL, SVULLA! Du har en bebis att skylla på om du blir rundare ;)

Hade gått upp 3 kg idag sen inskrivningen!

Vi fick även lyssna på våran lilla bebis hjärtljud idag. Det lät som en liten galopperande häst. Så mysigt!


Och nu till er alla som tycker att det är så konstigt att jag ska till fjällen och åka snowboard i v. 24. Min BM sa idag: Såklart du ska! Hoppas ni får jätte roligt! :D

Jag känner min kropp bäst och lillbebis ligger väl skyddad i min lilla ballongmage!

 
 
Susanne

Susanne

14 januari 2009 20:08

Jotack, här kissade man i brallan senast igår. Jävla nysningar!
Någon marängsvish har det inte blivit eftersom jag är alldeles för lat för att pallra mig ner på stan. Hehe! Däremot en hel massa chokladpudding. Huvva, var ska det här sluta...
Klart du ska åka snowboard. Den enda sport min BM avrådde från var bergsbestigning på väldigt höga höjder med tunn luft och att gå hårda boxningsmatcher. ;)
KramKram!

http://cocosflinga.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 7 juni 2009 17:40

Kan ju vara en fördel om man länkar till rätt adress ;) Hihi!   Detta är den rätta:   http://mammaochrasmus.blogg.se     ...

Av Camilla - 4 juni 2009 15:00

Nu finner ni mig och Rasmus (Kita och Tobbe) "vardagsblogg" på:   http://rasmusochmamma.blogg.se   Så det här är det sista som skrivs här!   Välkomna till nya bloggen! =)   ...

Av Camilla - 3 juni 2009 18:42

Oj vad han växer våran lilla lilla plutt! Nu börjar han närma sig bjässe vikt ;) 3420g vägde han idag när vi hade hembesök av BVC! Vi fick massor med olika broschyrer och böcker att läsa om olika saker!Vi fick även "godkänt" att pumpa ur mjölk och ge...

Av Camilla - 2 juni 2009 17:03

Ja lilla Rasmus hade jätte bra hörsel på båda små öronen! Skönt att veta! Han var så duktig när de bökade med hans öron och snabbt och smidigt gick det. Tråkigt väder idag =( Hoppas på uppehåll till kvällen så det kan bli en långpromenad! ...

Av Camilla - 2 juni 2009 11:10

Ja det här med bebisbajs tar aldrig slut ;) Alltid nya mysiga saker händer varje dag. Idag började jag och Rasmus morgonen med lite bajs, bajs, bajs... Vi hade precis varit uppe och bytt en blöja. Sen kröp vi ner i sängen igen och Rasmus ammade för f...

Ovido - Quiz & Flashcards