Alla inlägg den 29 december 2008

Av Camilla - 29 december 2008 20:27

Har varit på riktigt bra humör idag när jag jobbade. Var dock något trött i morse när jag gick upp innan 6. Inte riktigt vad man är van vid efter lite ledighet.

Slutade 14.30 och tog då en härlig lång promenad med Kita i kalla vädret och solen :D Jätte mysigt!

Sen blev jag sjukt sugen på thaimat och jag fick min vilja igenom så vi åkte till bangkok thairestaurang och åt där.

Jag beställde nummer 10 och jag hörde hur hon sa "nummer 3?" och jag rättade henne och sa nummer 10!!!

Gissa vilket JÄLVA nummer jag fick!????

Jo precis nummer 3.... Jag åt glatt upp den och gott var det men jag var sjukt besviken för det var inte det jag ville ha... Buhuu!

Stackars lilla hormonapan Camilla! Inte lätt när man inte får som man vill.


Idag har bebis sparkat ganska mycket under dagen. Den kanske kännde på sig att det var massa söta barn runt omkring :)


Nu på kvällen har jag beställt mammajeans från 4mom.se och massa reakläder från Ellos. Hoppas allt passar bara. Svårt det där med storlekar via internet!


Ovido - Quiz & Flashcards