Alla inlägg den 13 december 2008

Av Camilla - 13 december 2008 00:57

Okej jag kanske må vara en bitter gravid kärring. Men då står jag för det.

Förstår inte varför jag alltid ska behöva bli besviken på Tobbe så fort han ska göra något.

Kan det vara svårt att någon gång försöka vara lite extra städad för att visa att det faktiskt går!? Nej tydligen inte...

Är säkert mindre bitter imorn men så trött på honom just nu! Blääää


Annars har jag haft en super mysig kväll med Sussi. Var jätte länge sen vi träffades och umgicks bara vi!

Vi åt en riktigt god middag och svullade massor av tacochips och guacemole och tittade på Idol-finalen!

Kom precis hem (nu är klockan 1)...


Kännde att jag behövde skriva av mig lite aggressioner över Tobbe. men imorn är jag nog lika glad igen! :) Brukar vara så!


Tack Sussi för en mysig fredagskväll. Även Kita tackar för mys i soffan ;)

Ovido - Quiz & Flashcards