Alla inlägg den 3 december 2008

Av Camilla - 3 december 2008 15:48

Idag var det upp tidigt. Jag öppnade förskolan idag så var där redan innan halv 7.

Det var inte lite sjukt hur svårt det var att ta sig upp ur sängen idag, jag var så trött, så trött.

vid kvart i ett idag körde Tobbe mig till centrum, jag skulle på "datakurs", säkerhetsutbildning för alla som ska ha inloggningsuppgifter i värmdö kommun. Den skulle hålla på till 17 men som tur var behövde vi som förstår oss på datorer inte vara kvar efter 15. Så handlade jag lite smått och åkte hem och satte mig här för att ta det lite lugnt innan jag ska iväg till jobbet igen.

17 börjar personalmöte och när det är slut vid 19 så är det dags för föräldramöte så är nog tidigast hemma till halv 9.

Gissa om jag kommer vara pigg då!? Eller ännu värre imorn bitti ;)


Ojoj vad magen växer... Känns verkligen som det knakar i både livmoder och mage. Skojigt nog har fortfarande ingen av våra föräldrar på avdelningen verkat sett något och har inte frågat :P

Dags att gå och ta en piggelin ;)


Och såklart... Onsdagsbilden på magen kommer ikväll.

Ovido - Quiz & Flashcards