Alla inlägg den 7 december 2008

Av Camilla - 7 december 2008 20:22

Vaknade 11.20 av att mamma ringde. Var riktigt trött fortfarande då vi kom hem vid 4 i natt och det tar på krafterna att vara nykter och ha tålamod med massa kompisar som dricker :)

Vi var nog 9 stycken i bilen på vägen hem från stan när jag körde. Lite irriterande då jag först inte visste vart vi skulle i stan och en säger "Höööger" och en säger "vääänster" och en säger "raaakt fram".

Då brann det rejält! Jag hittade till slut själv ut ur stan och blev genast gladare då jag fick en cola och en korv från statoil!

Idag har jag och Tobbe försökt göra något vettigt av dagen men blev inte mycket av det inte...

Vi slipade och målade lite i hallen i alla fall och åt god pizza som har gjort mej satans törstig nu! Känns som bakistörst... ojojoj!


Och nu till bebisspark!

Tror att jag idag kännde bebis ordentligt för första gången. Vi låg och tittade på film i soffan nyss och jag låg och kännde under naveln på livmoderkanten som jag börjat känna så väl så låg och jag och tryckte på olika ställen på livmodern och hoppades att kanske bebis sparkade tillbaka och rätt som det var kännde jag (vad jag tror att det var) 2 kickar tillbaka!

Häftigt!
Låg och väntade på fler men icke!

Hoppas få känna samma sak imorgon för att få bekräftelse på att det verkligen var bebis! :)


Ovido - Quiz & Flashcards