Direktlänk till inlägg 10 november 2008

Ridning och Lou-Lou

Av Camilla - 10 november 2008 21:26

Natten till idag har jag haft sjukt ont i magen. Vet inte om det berodde på thaimaten vi åt till middag som var rätt stark eller om det var bebben som spökade runt. Har till och från haft lite ont under dagen med och ganska mycket molvärk så jag antar att det händer mkt där inne just nu.

Annars konstaterade jag att det inte var lite kört utan mycket kört att få igen ridbyxorna när jag skulle till stallet. De fick vara öppna med massa tröjor över.

Red Bambi på en av lektionerna Kattis hade. Det var riktigt roligt och gick faktiskt ganska bra! Var helt slut efter och kännde av svanken en del under ridningen. Tog ett härligt långt varmt bad med Tobbe när jag kom hem! Myyyss!

Blev tvungen att ta bilder på våran mega-fisk som vi köpte i helgen som vi lite elakt döpte till Lou-Lou!

Den är enorm! Men väldigt vacker att se på!

Lägger till 3 bilder...

Nu ska det sovas!

 
 
Ingen bild

Inger ;)

10 november 2008 22:09

Jag tyckte mitt namnförslag va bättre ;) så ja kommer aldrig kalla henne för Lou-Lou... Jag må vara en häxa, men jag e söt ändå =)puss älskling!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 7 juni 2009 17:40

Kan ju vara en fördel om man länkar till rätt adress ;) Hihi!   Detta är den rätta:   http://mammaochrasmus.blogg.se     ...

Av Camilla - 4 juni 2009 15:00

Nu finner ni mig och Rasmus (Kita och Tobbe) "vardagsblogg" på:   http://rasmusochmamma.blogg.se   Så det här är det sista som skrivs här!   Välkomna till nya bloggen! =)   ...

Av Camilla - 3 juni 2009 18:42

Oj vad han växer våran lilla lilla plutt! Nu börjar han närma sig bjässe vikt ;) 3420g vägde han idag när vi hade hembesök av BVC! Vi fick massor med olika broschyrer och böcker att läsa om olika saker!Vi fick även "godkänt" att pumpa ur mjölk och ge...

Av Camilla - 2 juni 2009 17:03

Ja lilla Rasmus hade jätte bra hörsel på båda små öronen! Skönt att veta! Han var så duktig när de bökade med hans öron och snabbt och smidigt gick det. Tråkigt väder idag =( Hoppas på uppehåll till kvällen så det kan bli en långpromenad! ...

Av Camilla - 2 juni 2009 11:10

Ja det här med bebisbajs tar aldrig slut ;) Alltid nya mysiga saker händer varje dag. Idag började jag och Rasmus morgonen med lite bajs, bajs, bajs... Vi hade precis varit uppe och bytt en blöja. Sen kröp vi ner i sängen igen och Rasmus ammade för f...

Ovido - Quiz & Flashcards