Alla inlägg den 21 november 2008

Av Camilla - 21 november 2008 11:54

Idag fick jag thaimat från min älskling efter jobbet! Mums vad gott!

Älskar att åka till Orkidé, helt klart godaste thaimaten på värmdö och gulligaste personalen!

Tobbe drog iväg och spelade poker med arbetspolare under kvällen och jag kännde mig otroligt överigen. Jag och Kita tog bilen ut till mina föräldrar och hälsade på! Jag lånade en VHS-spelare och massa gamla filmer jag jämt såg när jag var liten.
Har haft ett så starkt sug efter att se alla gamla godingar som pippi, Emil, Barnen i bullerbyn, madicken, Mio min Mio, Inga rövare finns i skogen osv.

Så efter att ha varit hos dem ett tag och jag och syrran hade gått ut en mysig runda med hundarna (Det var svinkallt) så åkte jag hem.

Köpte mina efterlängtade Piggelinglassar på OK, lite godis och en cola.

Har haft ett sjukt sug efter piggelin senaste dagarna.

Sen bäddade jag ner mig i sängen och kollade på Pippi! :)

Somnade runt halv 11.

Vaknade flera gånger innan Tobbe äntligen kom hem vid 02.15 Sen när han väl var hemma tog det evigheter att somna om medan han somnade hur fort som helst!

Ovido - Quiz & Flashcards