Alla inlägg den 22 november 2008

Av Camilla - 22 november 2008 11:59

Wihuu!

När jag gick upp runt halv 8 för att kissa för hundrade gången i natt känns det som var det helt vitt ute. Det hade kommit över en halv decimeter snö!

Jätte mysigt!

Vid 8 gick jag och Kita ut i skogen, hon lika barnsligt glad över snön. Sen tog vi bilen ner till centrum (efter att vi lyckats bortsta fram den)

Ojojoj vad snorhalt det var! Riktigt roligt. Hunnit ploga hade de nämligen inte hunnit.

Lika stor chock varje år att det kommer snö!

Köpte mannagrynsgröt som jag var så sugen på, färskpressad juice och nybakat bröd och lite annat smått och gott.

Lyckades självklart göra så att gröten smakade bränt så det blev ingen mannagrynsgröt :(

Utan bara god smörgås med salami och gurka!
Nu väntar jag på att elektrikern ska bli klar här hemma med det sista i köket så vi kan åka i väg till barnens hus i nacka och kika lite! Ska se vad vi får in för vagnar i bilen som vi vill ha.

Ikväll blir det nog bada bubbelpool ute i snökylan! MYYYS!

Måste tillägga att jag tror magen växt för en vecka över natten. Ser för roligt ut nu på morgonen! Det är så mysig att klappa på :P

Ovido - Quiz & Flashcards