Alla inlägg den 19 november 2008

Av Camilla - 19 november 2008 21:02

Har ont som f*n i svanken sen i måndags då vi pysslade med att skruva ihop massa lådor i köket hela kvällen. Kännde av svanken direkt på kvällen och under natten strålade det ner ordentligt ner över skinkorna och ner i benen :S Obehagligt.

Har gått bra att jobba. Det ger med sig lite under dagarna, bara vissa ställningar som är jobbiga.


Nu på kvällen efter en liten runda med Kita, Ozzy och Kattis blev det ännu värre. Högra sidan gör riktigt ont hur jag än rör mig. Hoppas verkligen att det här inte är något som kommer att fortsätta eller bli värre under graviditeten, men jag har ju aldrig haft såhär tidigare så det har ju definitivt med graviditeten att göra.


Efter jobbet idag åkte vi till Sickla för att jag skulle få handla 2 par mammabyxor eftersom inga av de gamla tighta byxorna går att stänga. Varken H&M, Kapphal eller Åhlens hade mammakläder, INGET till min stora förvåning!

Så shoppingen blev 2 par sköna mjukisbyxor att svälla i. Riktigt mammabyxor får det bli en annan dag!


Nu är köket i stort sett klart! Lite små fix men inte mycket! Till helgen är det bara el kvar till ugn och micro! :D Det är såååå fint! Har även börjat få bort det mesta stöket som har varit över hela lägenheten. Har ju varit riktigt kaos till att bli någorlunda ordningsamt igen!


Lägger till en bild på magen. Idag 14+0!!! :)

Ovido - Quiz & Flashcards