Direktlänk till inlägg 3 november 2008

Berättat för chefen!

Av Camilla - 3 november 2008 20:04

Japp idag gjorde jag det!

Jag berättade för chefen att jag var gravid. Hon blev riktigt glad för min skull och det känndes riktigt bra.

Har nu även börjat berätta för de flesta på jobbet. Bara några kvar imorn att berätta för.

Ska bli så skönt att alla vet sen :) Så slipper man gå runt och fundera på vilka som har fått reda på det och vilka som misstänker osv.

Fick idag även en ny kollega. Hon är i v.18 ;)

Har varit en lång dag idag. Vi hade möte efter jobbet. Jag fick thaimat till mötet så jag var så nöjd så!

Nu har Tobbe och jag precis röjt ur alla skåp i hela köket. Imorn rivs nämligen allt utom kyl och frys! Spännande för nu händer det verkligen grejer!!!

 
 
Susanne

Susanne

4 november 2008 20:11

Hejsan, hittade hit via Minbebis.com. Kul att läsa om din graviditet. Känner igen det där med den hysteriska tröttheten. Är själv i v 16.
Ta hand om dig och magen. :)

http://cocosflinga.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 7 juni 2009 17:40

Kan ju vara en fördel om man länkar till rätt adress ;) Hihi!   Detta är den rätta:   http://mammaochrasmus.blogg.se     ...

Av Camilla - 4 juni 2009 15:00

Nu finner ni mig och Rasmus (Kita och Tobbe) "vardagsblogg" på:   http://rasmusochmamma.blogg.se   Så det här är det sista som skrivs här!   Välkomna till nya bloggen! =)   ...

Av Camilla - 3 juni 2009 18:42

Oj vad han växer våran lilla lilla plutt! Nu börjar han närma sig bjässe vikt ;) 3420g vägde han idag när vi hade hembesök av BVC! Vi fick massor med olika broschyrer och böcker att läsa om olika saker!Vi fick även "godkänt" att pumpa ur mjölk och ge...

Av Camilla - 2 juni 2009 17:03

Ja lilla Rasmus hade jätte bra hörsel på båda små öronen! Skönt att veta! Han var så duktig när de bökade med hans öron och snabbt och smidigt gick det. Tråkigt väder idag =( Hoppas på uppehåll till kvällen så det kan bli en långpromenad! ...

Av Camilla - 2 juni 2009 11:10

Ja det här med bebisbajs tar aldrig slut ;) Alltid nya mysiga saker händer varje dag. Idag började jag och Rasmus morgonen med lite bajs, bajs, bajs... Vi hade precis varit uppe och bytt en blöja. Sen kröp vi ner i sängen igen och Rasmus ammade för f...

Ovido - Quiz & Flashcards