Alla inlägg den 28 oktober 2008

Av Camilla - 28 oktober 2008 20:22

Idag när jag slutade jobbet hämtade Tobbe mig så körde vi till byggole och köpte golvet som vi bestämt oss för till kök och hall! Skit snyggt!

Nu händer det massor i lägenheten! Känns så roligt!


Sen efter vi hade ätit middag började vi riva golvet i hallen och herregud vilket snyggt och trendigt golv det var sen innan. Härlig brunmönstrad plastmatta ;) Huaaaaa bläää!

Lägger till en bild så förstår ni vad jag menar.


Imorgon börjar Tobbe lägga det nya golvet med morfar! Ska bli kul att se hur det blir! Nu ska jag försöka tigga massage till min onda svank från min kära Tobbe!


Läggen in den nya länken till bebben då den förra var fel med en dag http://babystrology.com/tickers/baby-ticker-glass.swf?parent=Camilla&year=2009&month=5&day=20&babycount

Ovido - Quiz & Flashcards